Veelgestelde vragen

Heb je vragen over de producten van PePa Ondermode? Bekijk dan deze pagina met veelgestelde vragen. Wanneer het antwoord op jouw vraag hier niet tussen staat kun je contact met ons opnemen, bij voorkeur stuur je een e-mail naar info@pepaondermode.nl, die worden dagelijks bekeken. Ook kun je je vraag via WhatsApp (+31 6 25 48 73 46) stellen. Vragen over reeds geplaatste bestellingen verzoeken we je per e-mail te stellen.

Let op: PePa Ondermode is bij voorkeur bereikbaar via e-mail en WhatsApp. We zijn goed te bereiken op maandag t/m vrijdag (overige dagen volgt later een antwoord). 

Hoe plaats ik een bestelling? 

Je plaatst eenvoudig een bestelling door onderstaande stappen te volgen:

  1. Plaats je artikel(en) in het winkelwagentje
  2. Wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je je bestelling
  3. Kies de manier waarop je wilt betalen, de manier waarop je je bestelling geleverd wilt krijgen en klik op bestellen
  4. Kies of je verder wilt zonder account of verder wilt met account. 
  5.  Vul je persoonsgegevens, factuuradres en eventuele opmerkingen in (bijvoorbeeld de Pakjegemak locatie) en klik op bestellen
  6. Als je bestelling en gegevens kloppen en je accepteert de algemene voorwaarden, klik je op bestellen
  7. Selecteer je bank en klik op bestellen.
  8. Je wordt nu doorgestuurd naar de betaalpagina van je bank. 
  9. Sluit na de betaling de webwinkel niet af en accepteer de melding om verder te gaan.

Hoe kan ik betalen in de webshop?

Je kan bij ons betalen met de volgende online betaalmethodes:

  • iDEAL
  • PayPal
  • Mastercard
  • Maestro
  • Visa
  • V-pay
  • Bancontact
  • Directebanking
  • Sofort banking
  • Apple Pay

Alle bovenstaande betaalmogelijkheden lopen via de payment service provider Mollie BV.

Zij verzorgen het gehele traject van de transactie en daarom staat er bij begunstigde Mollie BV. Je gegevens worden gecodeerd verstuurd via een beveiligde lijn. Zodra Mollie BV je betaling ontvangen en gecontroleerd heeft, krijgen wij een akkoord. Na een succesvolle transactie krijg je een mail dat de betaling is gelukt en dat wij je bestelling gaan verzorgen.

Zijn alle producten op voorraad?

Aangezien we naast de webwinkel ook op de markt verkopen, kunnen we pas na orderbevestiging het artikel voor je reserveren. Het kan het zijn dat het nog beschikbaar was toen je het in je winkelwagentje plaatste, maar dat het was uitverkocht op het moment dat je afrekende.
Indien het artikel niet meer voorradig is, laten wij dit zo snel mogelijk weten, zodat we een vergelijkbaar artikel naar je kunnen versturen of het volledige bedrag naar terugstorten.

Heb je iets bij ons op een van de markten gezien of gekocht, maar staat dat niet in de webwinkel? Mail ons gerust, zodat wij het naar je toe kunnen sturen.

Welke maat moet ik bestellen? 

Op de pagina Maattabellen vind je een overzicht voor dames, heren en kinderen. Heb je een vraag, stuur ons een mail

Hoe moetten de producten gewassen worden? 

Op de pagina Wasvoorschriften hebben we een uitleg  voor verschillende artikelen. Kijk ook altijd wat er op het waslabel staat in het artikel. 

Waar vind ik uitleg over de materialen? 

Op de pagina Materialen hebben wij uitgebreide uitleg over de verschillende materialen. 

 

© 2015 - 2025 PePa Ondermode | sitemap | rss